Lite ommöbleringar

Ja, ni har säkert märkt att jag har rumsterat om här på bloggen. Ändrat i, och lagt till, menyer/sidor, tagit bort lite grejer och fixat och haft mig.
Jag tror och hoppas att det blir bättre så här. Tydligare.

Sedan tycker jag just nu att det är stilrenare också utan sidhuvud (men det kan ju komma att ändra sig med tiden). En kompis påpekade en gång för länge sedan att sidhuvudsbilden inte ingav så mycket fantasykänsla. Och det går väl att hålla med om. Den var förresten tagen i Peking, Kina, om ni undrade.

Dessutom har jag uppdaterat de kapitel ur Fred så gyllene som finns att läsa här. Samtidigt har jag, på gott och ont, tagit bort ett par kapitel (tre och fyra).

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

Kommentera

