Signeringsdatum spikat!

Idag spikade jag och Böcker & Blad, bokhandeln ute på Torp köpcentrum utanför Uddevalla, en tid för signering av Fred så gyllene.
När? Jo, den 1 december klockan 11.00 (och ett par timmar framåt ungefär).

Känns både pirrigt och roligt samtidigt.

Och man undrar ju – kommer någon att vilja få sin bok signerad?

Kom gärna dit och be om en kråka i boken. Jag är tämligen vänlig av mig och kan stava hyggligt bra. Är dock vänsterhänt vilket jag har upptäckt är en utmaning i just signeringssammanhang, om man som jag inte vill bända upp pärmen för att få utrymme att skriva. Men, men, jag har en halvsmidig teknik som rönt framgång hittills.
Så, ingen fara, det ska ordna sig till det bästa för alla inblandade.

Väl mött!

 

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

Kommentera

