Kul med spridning

Jag ska ju som sagt signera Fred så gyllene på Böcker & Blad ute på Torp den 1 december (klockan 11.00), men jag har möjligen ännu ett signeringsställe på G i en annan bokhandel. Om så blir fallet får ni förstås reda på det här.

Sedan ville jag bara att min vän Ylva har en läsdagbok, där hon upptäckte att Adlibris länkat till hennes boktips. Där hon tipsat om min bok, bör tilläggas. För övertydlighets skull.

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

Kommentera

