Som sagt – signeringsdags!

Hej, hej, hopp, hopp!

Signeringsdags!Japp, nu gör jag en sista stöt för att få folk att komma till Böcker & Blad ute på Torp köpcentrum utanför Uddevalla imorgon, lördag. För mellan klockan 11.00 och 13.00 (ungefär), så är jag tillgänglig för signering av Fred så gyllene, min fantasyromandebut.
Känn ingen press, men kom, bara kom! Det är ju snart jul och allt, och en bok från tomten kan aldrig vara fel.

Bonus: Jag bits inte (så hårt) och jag är (ganska) snäll och stavar (oftast) rätt, så det finns en hel del som talar för en (duglig) succé.

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

Kommentera

