Beträffande recensioner

Året har för min del varit en lång räcka av sjukdomar. Inga allvarliga, inga dödliga, bara jobbiga sådana. Bihåleinflammationer, halsont, feber, influensa, förkylningar …

Men.

Jag har en stark önskan att recensera lite böcker igen. I första hand sådana jag redan har läst ut. Så inom den närmaste framtiden hoppas jag kunna lägga upp recensioner av böcker skrivna av exempelvis:

  • Maria Turtschaninoff
  • C. S. Friedman
  • Joe Abercrombie
  • George R. R. Martin (vågar jag?)

Sedan får vi se om inte någon annan har en recension av min egen Fred så gyllene på lut? Vem vet?

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

Kommentera

