Feuerzeug har recenserat Fred så gyllene

Ja, jag ville bara nämna det. Bland annat så skriver Feuerzeug att:

”När jag läser de sista sidorna vill jag inte alls att det ska ta slut. Jag vill inte alls vänta på nästa bok. Jag vill genast veta vad ödet har på lut för Tennara.”

Men här är länken till hela recensionen, för den som vill ta del av den. Spana gärna in min egen bloggflik Recensioner & intervjuer för ytterligare recensioner och annan information.

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

2 thoughts on “Feuerzeug har recenserat Fred så gyllene”

    1. Hehe!
      Den kommer ut till hösten, är det tänkt. (Se även mitt långa svar på ditt suveräna inlägg i mitt orerande om ”Världen förändras och vi med den”.)
      Risken/chansen är att del två, Flammor av vrede, blir något längre än Fred så gyllene (plus att den har ett uppdaterat appendix, såklart – jag gillar också appendix och kartor), men det kanske inte gör nåt?

Kommentera

