När en DN-journalist tycker om Fred så gyllene …

… då blir jag stolt.
Nu ska jag inte slå mig själv för mitt håriga apbröst alltför mycket, men ändå. De här orden värmer, hur som helst:

”… medan jag läste på i BTJ-boken som är riktigt bra. Fred så gyllene heter den och är skriven av Stefan Hagel från Grundsund.”

Skrivet av Dagens Nyheter-journalisten och riksorganisationen UFO Sveriges vice ordförande, Clas Svahn.
Sedan får vi ju se hur hans slutliga dom lyder …

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

6 thoughts on “När en DN-journalist tycker om Fred så gyllene …”

  1. Kul! Oj, vad vi har väntat på den recensionen, men det är väl så när du skriver så tjocka böcker 😉 Har redan sålt en hel del till bibliotek, men det vore roligt om den fanns på varenda ett!

    1. Hej!
      Ja, jag har förstått att den är efterlängtad även från ditt håll. Du får hemskt gärna påminna mig om den, när den väl är på plats hos BTJ. Hur den slutgiltiga Clas Svahn-domen än lyder :).

      Sedan är det kul med böcker, inklusive tjocka sådana :).

Kommentera

