Goda nyheter från förlaget!

Hejsan go’vänner!

Har varit hemma i Grundsund över helgen och fotograferat ett bröllop. Visst, det ösregnade, vi snackar skyfall, och det blåste, men det blev bilder och både blivande maken och blivande makan svarade ja till varann. Ett fint par, tycker jag, och mycket trevligt, dessutom. Jag hoppas att jag kan göra dem rättvisa, men jag tycker verkligen att jag har fått till flera schysta bilder. Trots att vi fick tänka om på grund av vädret då.

Nog om det. När jag så kom hem igen till min varma lägenhet i stan, så startade jag datorn och öppnade e-posten. Vad fick jag läsa då? Jo, i ett mejl från Undrentide Förlag, så fick jag veta att nära 80 Fred så gyllene har sålts – på enbart en vecka!
Vilket är fantastiska nyheter, såklart. Jag passade givetvis på att skriva om det även här, på Rollspel.nu.

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

1 thought on “Goda nyheter från förlaget!”

Kommentera

