Flammor av vrede släppt idag!

Köp den! Läs den!
Extra kul är det att Science Fiction Bokhandeln säljer den (och även andra Undrentide Förlag-titlar). Priset är dessutom mycket förmånligt.
I skrivande stund är del ett, Fred så gyllene, slutsåld i SF-Bokhandelns nätbokhandel, så bokhandeln får helt enkelt köpa in fler :).
Just sayin’.

Flammor av vrede (Stefan Hagel, 2013-09-30).
Flammor av vrede (Stefan Hagel, 2013-09-30).

Författare: Verkligen Stefan

I första hand människa, i andra hand person, i tredje MS-sjuk. I fjärde: läskunnig, när koncentration och ork gör gemensam sak; skrivkunnig i korta, ryckiga stunder, när motorik och beröringssmärta uti fingrarna inte lägger krokben (-finger?) för mig; allt annat, när och om jag kan.

2 reaktioner till “Flammor av vrede släppt idag!”

    1. Exakt de orden jag tänkte på :).
      Nä, okej då. Men jag förstår vad du menar, och tackar för stödet.
      Hoppas nu bara att folk får upp ögonen för boken, och rentav köper den. Eller ser till att det lokala biblioteket köper in den, något jag vet att flera personer har gjort (även du, om jag inte minns fel). Det är jag tacksam för.

      Nu väntar snart Fantastika, som ska bli riktigt (eller fantastiskt!) kul. Undrar om någon har hunnit läsa boken till dess?

      Jag tillåter mig själv att vara nöjd och glad i några dagar till, därefter är det dags att fortsätta med del tre. Ingen rast, ingen ro.

Lämna en kommentar