2013 – en rapport

Lite statistik såhär inför tolvslaget kan bara vara rätt, eller hur?
Här är en rapport som sammanfattar Verkligen Stefan-året.

Gott nytt år, allesammans!
Må 2014 bli ett lyckat år för oss alla.

Här är ett rapport-utdrag (på engelska):

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 10,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 4 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Författare: Verkligen Stefan

I första hand människa, i andra hand person, i tredje MS-sjuk. I fjärde: läskunnig, när koncentration och ork gör gemensam sak; skrivkunnig i korta, ryckiga stunder, när motorik och beröringssmärta uti fingrarna inte lägger krokben (-finger?) för mig; allt annat, när och om jag kan.

2 reaktioner till “2013 – en rapport”

  1. Haha, vi fyller Operahuset lika många gånger var – nyårsskål på oss! \o/

    Gillar hur WordPress känner sig tvingade att skriva ”but the US and Finland were not far behind!” när de berättar vilka länder dina läsare kommer ifrån, när det egentligen är ganska uppenbart att de visst ligger långt efter Sverige ^_^

    GOTT NYTT ÅR!

    1. Gott nytt år på dig med!
      Ja, jag tyckte också det var lite väl uttänjd statistisk ”öresavrundning” på hur nära USA och Finland låg :).
      Får väl gissa att de som är från USA mest vaknar till liv när jag nämner Robert Jordan, George R. R. Martin eller Brandon Sanderson, eller när jag länkar till amerikanska/engelska hemsidor.
      Fast jag har ett par svenska läsare där, faktiskt. Som köpt böcker och allt. Känns bra.

      God fortsättning!

Lämna en kommentar