I Confettis efterdyningar …

… så fick jag ett mejl från en av Club Cosmos medlemmar, Patrik Centerwall. Han gav mig en länk som handlade om klubbens 60-årsfirande med den trevliga kongressen Confetti uti Göteborg (Gamlestaden) den första helgen i april.

Länken gick till den brittiske författaren, tillika en av Confettis hedersgäster, John Meaneys hemsida. En mycket trevlig gentleman från öarna. Så här skrev han om mig (ja, ni får tåla lite självupptagenhet här, det är min blogg, mina grejer, mina val):

”Stefan was another cool guy, and I’m going to have to learn Swedish to read his books.”

– John Meaney på sin blogg

Hur ofta hör jag sånt?! Att jag är cool. Tack, John. Du är ganska cool du med. Se till att lära dig svenska nu, bara, så att du kan läsa mina böcker (såvida de inte blir översatta till engelska någon gång, förstås).

Författare: Stefan

Författare, journalist och antropolog, intresserad av berättelsen, berättandet och det skrivna ordet. Läser, tänker och skriver en hel del.

Kommentera

